حوادث

عکس عامل شهادت 2 پلیس در کهنوج !

عکس عامل شهادت 2 پلیس در کهنوج !

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری یکی از بزرگ‌ترین سرکردگان باندهای فعال قاچاق موادمخدر در جنوب وشرق کشور و عامل اصلی شهادت دو نفر از مأموران فراجا و مجروح کردن چهار افسر پلیس خبر داد.

عکس عامل شهادت 2  پلیس در کهنوج !



به گزارش رکنا، امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در یک عملیات هماهنگ و منسجم اطلاعاتی و هنگامی که این شرور سابقه‌دار و مسلح قصد عبور از پهنای جغرافیایی استان کرمان را داشت، در تور اطلاعاتی جان‌برکفان یگان تکاوری فراجا قرار گرفت و در یکی از محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان بازداشت شد. متهم در سال ۱۳۹۳ در جریان درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر در چهارراه عشایری کهنوج دو نفر از پرسنل کادر انتظامی کهنوج را به شهادت رساند و چهار نفر از مأموران فراجا را نیز مجروح کرده بود.

دادستان کهنوج گفت: در پرونده سیاه این متهم، سوابق شرارت متعددی از جمله قتل بیش از سه نفر از شهروندان بی‌گناه استان سیستان و بلوچستان، حمل و ترانزیت مسلحانه مواد مخدر، سرقت‌های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است.

وی هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه سخت و عبرت‌آموز خواهد بود.

 

  • خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران + جزییات

آیا این خبر مفید بود؟

 

 

 

منبع :رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا